úterý 8. listopadu 2016
















                                                          Kroky....kde jsem já, tam je on♥

13 komentářů:

  1. Věruško,Ty umíš zachytit takové krásno♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása...už nám ta zima vystrkuje drápky! Věruško, také mi ještě kvetou růžičky, dnešní mrazík už nejspíš udělal své. Tak skvělé fotky - umělecké dílo. Zdravím srdečně, Libuš

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky:) zima už je z dveřmi.........

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Taky jsem se kochala dneska ráno cestou na vlak. A bylo mi líto, že nemám foťák a čas...

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! Taky jsem se kochala dneska ráno cestou na vlak. A bylo mi líto, že nemám foťák a čas...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky a krásná kočička anebo kocourek. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky a nádherná kočička.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, překrásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka ..to je krása! ..•.oO.♥

    OdpovědětVymazat