čtvrtek 11. srpna 2016























         Vyskytuji se zde málo, protože jsem   Ohrožený druh a komu je smutno, mrkne na instagram:-).                                                                           Krásné dny všem                                             .

13 komentářů:

  1. Vidíte a já se vždy těším na váš příspěvek, vaše fotky pohladí po duši. Budu si Vás muset vyhedat i na instagramu.
    Krásný den přeju! Bětka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, moc krásné fotky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to stejně :-) a mám stejnou motyčku a stejné pomocníčky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem šťastná, že jste zase po čase vložila na blog zprávičku. Ani nevíte, jak moc mě to potěšilo. Mějte se krásně. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja som sa už zľakla, že si nám zmizla, Vierka. Teším sa , že nie. :):) Zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zahradníček roste jako z vody !! Krásně je u vás ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  7. To se to zahradničí s pomocnicí... :-) Zdravíme!

    OdpovědětVymazat
  8. prosim na com fotis respektive upravujes fotky? Su uplne DO-KO-NA-LE!!! :)
    PS aj ja by som chcela take mat :)

    OdpovědětVymazat