sobota 11. června 2016





























To byl samý heřmánek a bez a bez a heřmánek a už kvete len, máky, zrají jahody a celí se levandulovíme......No a ten bezový sirup s meduňkou ( návod na kouzelných bylinkách), ten je bezkonkurenční.

20 komentářů:

  1. Ako ja zbožňujem Tvoje fotografie, ... skveléééé...

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné snímky. Nádherné kytičky, rostlinky, dětský úsměv, i tvé ruční práce. Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko - to je krása ze všech stran. A ta radost v dětských očích !! Úžasné. A ten heřmánek, má oblíbená bylinka, jen mi nikde v okolí neroste. Vloni jsem si ho ohromný svazek přivezla až z Třeboně, kolem penzionu byly samé louky a tam ho rostlo tolik :o)).
    Ten slámový záhon je s paprikami ?
    Jo a tvé pletení také pochvaluji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou tam papriky a rajčata. Tak uvidíme, co uvidíme:-)

      Vymazat
  4. Věrko, překrásné fotky krásné, přirozené, nevyumělkované zahrady i života v ní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty momentky se synem a vnoučkem jsou kouzelné :-) A tolik levandule! Závidím Vám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné krásné.
    A už několik týdnů mi vrtá slovo "Tu" v úvodu blogu. Můžu poprosit o vysvětlení ☺☺☺?
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu je místo, kde tvořím, radují se, pracuji, pletu,...zkrátka žiji:-). Když jsem zakládala blog, nebyla jsem schopna dostat do názvu blogu nic rozumnějšího, než AV. Nic mi to nechtělo pobrat. Takže tak:-)

      Vymazat
    2. Děkuji. Myslela jsem si to, ale nebyla si jistá ☺
      Krásný den, M.

      Vymazat
  7. Překrásné fotky...Nádherná zahrada...Ilča

    OdpovědětVymazat
  8. a k vám chci taky do učení!krása je to...

    OdpovědětVymazat
  9. Věro,ty máš lán heřmánku a lnu a ještě stíháš pletení a zahradu.A Jonáš roste jak z vody.Krása♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. To se člověk začíná těšit na babičkování (a to mám v podstatě stejnou věkovou skupinu doma jako máma :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, mohla byste sem prosím napsat návod na ten sirup?
    mockrát dík!
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najděte si na pc kouzelné bylinky a recepty. Je to bezový sirup podle Dana.

      Vymazat
  12. Vierka, tiež som robila tento sirup podľa Kouzelných bylinek. :) Je výborný ozaj. Kamilky som si na jar vysiala, zatiaľ ešte nekvitnú, ale budú každú chvíľu. Levandulky už idú. Ponastielané mám tiež, všetko krásne rastie.
    Vierka, tvoje foto nádherné, ako vždy. Vierka, prosím Ťa, ružové lupienky sušíš, videla som. Používaš ich len do kozmetiky? Oni by sa mali zbierať na začiatku kvitnutia, že? A môžu sa zbierať z akejkoľvek ruže? Ďakujem. :) Krásne dni. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, nemusí být před rozkvětem. Já je sbírám v květu a používám je do čaje, do oleje pro mýdlo a krém, můžeš jimi ozdobit salát, přidat do džemů....je spousta způsobů. Pa a zahrádku máš krásnou.Moc pa♥ jo a ten heřmánek, co kvete, je vysetý v loni v létě. Letošní už nakvétá, ale je tak poloviční stonek.

      Vymazat
  13. Věruško,normálně mi ukápla slza!!!!Nádherá,všecičko♥

    OdpovědětVymazat