pondělí 6. června 2016





















Prostá krása.....jsme tak bohatí tím , co máme okolo sebe. Včera po shlédnutí Lidic  a opět ( kolikrát že jsem ten film viděla?)...opět ta samá otázka. Jak je možné, že člověk člověku dokáže tak ubližovat?

11 komentářů:

  1. Mám stejné pocity. Fotky krásné jako vždy 1*

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejné pocity. Fotky krásné jako vždy 1*

    OdpovědětVymazat
  3. Také si kladu občas tyto otázky. Fotky hladí...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. já neměl dosud na Lidice odvahu. Není to americký akční film, ty mi nevadí, ale skutečnost, že se to stalo mě děsí.. a že se to i dnes děje....
    nádherné fotky.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se dívala a na otázku asi nemožno najít odpovědi...jinak krásné uklidňující fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruš, nádherné fotečky, taková jednoduchá krása !!!
    Lidice jsem viděla a ta samá otázka mě napadne vždy....bohužel asi je.

    OdpovědětVymazat
  7. Ani ja to nechápem, ale ako zmeniť ľudí? Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, ostatně opakuji se pořád. Také nechápu, co nutí lidi si ubližovat. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky. Moc se mi líbí dívat se tvýma očima.

    OdpovědětVymazat
  10. nááááááááááááááááádhera,nemám slov,dík za tento blog.Alibabka

    OdpovědětVymazat