pondělí 30. května 2016

















Tak a to je takový pel mel od nás. Jenže ono to všechno tak voní, kvete a my se nestačíme radovat.
A že jsem omezila příspěvky na blogu, můžete mrknout občas na instagram TU a máte tlačítko i na blogu nad profilem. Přeji všem krásné dny, užívejte život!♥

9 komentářů:

  1. Na Instagramu jsem ihned klikla na "Sledovat" a těším se na příspěvky jak tam, tak zde! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy, když si prohlížím vaše zahradní fotky, mám pocit, jako bych nahlédla do říše víl.
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Věru..už ta první fotka...ach...a pak to pokračuje- děkuji, že fotíš!!!
    Já nic nestíhám, co to jde- jsem venku...Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, nádhera, vždy se u Vašich příspěvků zasním a vrátím do dětství k babičce do chaloupky, přeji krásné dny na zahradě. Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Vieri, Ty si majsterka fotografie. Nádherná záhrada a tie fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky. Ty nápisy na cedulkách jsou křídou? To by smyl déšť, ne?

    OdpovědětVymazat