pondělí 2. května 2016




















A že čarodějky umí vykouzlit všechno, přišlo na svět pampeliškové mýdlo s medem a také pampeliškový krém a samozřejmě pampeliškový med. Další čáry, máry jsou plánu.

6 komentářů:

  1. dík za pohled do tvé zahrady tvýma očima :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Opět úžasné fotografie..... :-)
    Hezké dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Věru- Ty jsi čarodějka!!! :o)) jak s foťákem, tak s pampeliškami!!!! a tak prostě vůbec!!!
    (a já byla pyšná, že mám medík..:o)))
    Nikdy Ti nepřestanu psát, že Tvoje fotky jsou pro mne něčím, co se nedá popsat a co ve mně vyvolává úžasné pocity!!♥ Objímám Tě Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. .prekrásne miesto ..okamihy ..chvíle ..všetko .oO°°oO...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Skvely fotky! Jsem rada, ze jsem narazila na tvuj blog, budu sem rada chodit a jsem rada, ze tu u sebe mam svoji mamu, ta mi poradila jak na pampeliskovej med a jak moc ho vlastne behem roku budu potrebovat no nebo spis mini chlapik! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mávám a posílám májové obejmutí.Na stůl kytici šeříků.♥

    OdpovědětVymazat