pondělí 18. dubna 2016















                                                           Kvete....voní....bzučí....roste
 Zasadili jsme další jabloně, dřinek, muchovník, rybízy, moruši, tavolníky, bylinky, šeříky, růže...
 Hlavou mi stále běží......pořiď si včely.....bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
                                                         

15 komentářů:

  1. Máte to moc krásné :-) Kamarádka si s manželem pořídili včely, aby měl kdo opylovat švestky na slivovici :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je naprostá a čistá nádhera... ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pořiď, ale je to ohromná práce ☺
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Věro,hmyzí hotel mi nedá spát už pár dnů...
    A včely u vás na zahradě,to bude něco.

    OdpovědětVymazat
  5. ..oO°°..o. to je krása ..Vierka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hmyzí hotel vypadá úchvatně. A fotky jsou nádherné jako vždy. Hezký večer. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Hmyzí hotel je super taky po něm toužím je to moc prima toliko máš už zasazeno ty jsi šikovná holka.Nevím ale včely by na zahradě neriskovala,u nás měli sousedi a užili jsme si i oni. měj pěkné dny. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer Věrko, já si na váš blog chodím pro pohlazení na duši. Vyjadřujete fotkami i slovy stejné vnímání okolního světa a máte podobné cítění i vkus. Možná to tak my štírky máme všechny :-). Fandím vám a obdivuji vaší krásnou zahradu a zručnost. Já jsem se pustila do zakládání nové přírodní zahrady na jihu Čech a včelky mám také v plánu, stejně tak dílnu na ruční práce. Včelařina je krásný koníček, kterému se věnovala moje babička a vážím si lidí, kteří se této práci věnují. O víkendu jsem sázela zrovna ty samé keře a také střemchu s mišpulí. Nemáte zkušenost s moruší ve formě keře? Jako strom vyroste obrovský. Já nad ním z tohoto důvodu váhám stejně jako nad oskeruší. Přeji krásné jarní dny. Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Majko, moruši máme keř a ten se dá zastříhávat, tak uvidíme:-)) Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  10. Ach to je krása. Fotky sú úžasné a hmyzí hotel je bezkonkurenčná stavba. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. ...vždyť mám pocit, že jsem o této zahradě četla v Krásném venkově:-))) byli jste to vy? K

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky blog.A ten napad hmyzi hotel slysim poprve. Kazdopadne me tak zaujal, ze jsem tedka nasla a objednala z internetu tento https://www.dilnahammer.cz/hmyzi-trinityhotel-dijon.html , jelikoz nejsem manualne zrucna, abych si sama nejaky vytvorila. Uz se tesim, az mi prijde domu a dam si ho na zahradu. Jeste jednou diky za inspiraci. Petra Cerna

    OdpovědětVymazat