pondělí 11. dubna 2016






                                                     V horách se dívám na hory
                                                     za deště poslouchám déšť
                                                     jaro léto podzim zima
                                                     včera mi bylo dobře
                                                     zítra bude taky

                                                     Ať je radost
                                                     nebo smutek
                                                     tráva roste

                                                     Děkuji
                                                  ................... ♥

14 komentářů:

  1. Věru- děkuji♥
    Tvoje fotky jsou balzámem na pondělní dopoledne....Jarka

    PS. ta s těmi klubíčky a kytičkou- tam je ukryté vše, co mám tak ráda...

    OdpovědětVymazat
  2. .... tak nádherné fotky !!.....
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a tie farby, hneď mám lepšiu náladu, krásny deň H.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky! Hned mám lepší náladu:). Měj se parádně, Lucka.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou nádherné fotky !!! Pěkný den Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Tá prvá fotka taká jemná, je krásna, ale tá posledná modrá, tá sa mi páči najviac.

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotky, a texty taky. Dík. Pavel

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu nádherné fotečky i slova 💜

    OdpovědětVymazat
  9. Kásně nafocené k tomu pěkné povídání! Zdraví Luďka

    OdpovědětVymazat