pátek 15. ledna 2016

Nevím jak vy






















Ale my už máme i zaseto:-) No jo, mám úžasného pomocníčka ve všem:-) A že i my se inspirujeme knihami od jiných, tak dnes inspirace od nás. A i když má Jonek 2 roky a 4 měsíce, Jůlinka jej zaujala.  A za sebe mohu doporučit knihu Heřmánkové údolí. Jedná se o román z doby po druhé světové válce. Pěkné, čtivé, k zamyšlení.

                                       Pěkný víkend Věra

6 komentářů:

  1. Věruško, kouzelně zase pletete, ty barvičky raglánku jsou pěkné! (nebyl by návůdek, prosím, anebo odkaz, nějak jsem z pletení vypadla a právě mám připravenou bílou přízi na svetřík pro 3letou vnučku..). Kniha vypadá moc poutavě a Jonášek? Hezky ho zaškolujete do zahradničení, které máte tak ráda..Pěkné dny - určitě tam u vás na druhém konci už máte také sněhovou nadílku. Moc zdravím. Libuš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, napište mi na můj mail slunecnices@seznam.cz a já vám popis napíšu. Snad udělám popis i sem na blog, ale pro vás to bude asi takto rychleji. A nasněžíno máme krásně. Pěkný večer:-)

      Vymazat
  2. Věrko, tak tuhle knížku jsem četla loni a musím říct, že jsem z ní byla nadšená. Silný příběh ženy s železnou vůlí. Zanechala ve mně tak silný dojem, že jsem ji okamžitě doporučila všem mým známým.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za knižní tip, píšu si :-). Máme vnuka Jonáška a miluje knížky. Musím oprášit pletení shora, už jsem nějak pozapomněla.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, adresa odeslána...Díky moc za Vaši ochotu Srdečně zdravím. Libuš

    OdpovědětVymazat
  5. Vy už se prostě s Jonáškem nemůžete dočkat,až vyrazíte zahradničit:-)

    OdpovědětVymazat