úterý 11. srpna 2015

Zahrada v srpnu




















Co se týká zeleninové a trvalkové zóny, je to skvělé. Je až obdivuhodné, jak se rostliny přizpůsobily neúnosnému horku. Kdo se rozhodně nepřizpůsobil, jsem já. Už to prostě nedávám:-(.
                                                         
                                                Pěkný den Věra

16 komentářů:

  1. Já se budu opakovat, ale já jsem úplně dojatá z těch božských fotek! Smekám před Vaším uměním, před zahradou a hlavně citem a vkusem! :-) Chodím na Váš blog s kávou, nechám hrát tu andělskou hudbu a kochám se... Prostě nádhera! Děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Veruško, dokonalá nádhera, naša záhrada až taká statočná nie je:-( ... Prosím Ťa Věrko, ak je to možné nechala by si mi odkaz aký máš fotoaparát, ďakujem, a krásne dni v tejto úchvatnej záhrade. Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera!
    U nás je teda všechno na troud. Ještě tak před týdnem to šlo (až na trávník), ale teď už je to kritické. Navíc máme málo vody (dva dny nebyla žádná), tak i se zálivkou musíme opatrně. Brečela bych z toho :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, ta první fotka mě úplně dostala. Zírám na ní už několik minut... Tohle se mi běžně nestává, že by mě fotky někoho z ČR takhle upoutaly. Měla bys nafotit nějakou knihu o zahradě... Byla bych první, kdo by pro ní běžel. Pořád přemýšlím nad tím, jakým objektivem to fotíš a jakým způsobem upravuješ... Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci pevná 50

      Vymazat
    2. Od Canonu, nebo je to nějaká Sigma? Má strašně zajímavej bokeh. Já to tipovala na něco úplně jinýho!

      Vymazat
  5. ...povedené...jako vždy...Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Bože Vierka to sú krásne fotky najviac sa mi páči vyváženosť na prvej fotke má neskutočnú atmosféru a to ako tvoja záhrada rodí je tiež neskutočné, nádherne si to zachytilaa nikam sa neplaš,poseď si v teni a vychutnávaj tú nádheru aj z a mňa rosím ťa !čau Erika

    OdpovědětVymazat
  7. nie " rosím ťa" ale "prosím ťa" ,ale môžem ťa aj orosiť :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  8. Vierka, bez akéhokoľvek hnojenia a postreku máte takú nádhernú úrodu? Už len tá kapusta, mne ju žerú nejaké skočky, alebo čo. A tých rajčín:::: :):):)
    Fotky sú neskutočne krásne. Zdravím ťa. D. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, sama mám zahradu a vím, jak toto léto dostává pořádně zabrat. O to víc mě tak překvapuje, jak někdo jiný dokáže tak krásně zachytit i tu unavenou zahradu, která však z fotek přímo nabíjí energií :-) Moc zdravím A.

    OdpovědětVymazat
  10. Je radost dívat se na tvoje fotky.Naše kytky už to vzdaly a já taky.Voda došla a už se těším na podzim...

    OdpovědětVymazat
  11. ...je to pravda. Nádherné fotky...

    OdpovědětVymazat